۶ شهریور ۱۳۸۳، ۱۲:۱۳

شهردار تهران خبر داد

تخصيص اعتبار براي بازسازي مدارس

شهردار تهران از اختصاص اعتبار براي تامين نيازهاي ضروري مدارس شهر تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي "مهر" دكتر محمود احمدي نژاد با اعلام اين مطلب در حاشيه ملاقات عمومي با شهروندان منطقه 17 شهرداري گفت: آغاز سال تحصيلي براي مردم ما همواره به عنوان يك جشن بزرگ در طول هر سال تكرار مي شود.

وي از آغاز سال تحصيلي به عنوان بزرگترين رويداد اجتماعي و علمي كشور ياد كرد و افزود: همه مناطق شهرداري موظف شده اند با همكاري مديران مدارس نسبت به نوسازي فضاي بيروني، سرويس هاي بهداشتي و محوطه اطراف مدارس اقدام كنند.

شهردار تهران با اشاره به تقسيم بندي مدارس تهران به "برخوردار" و "غير برخوردار" گفت: شهرداري تهران براي هر مدرسه در مناطق برخوردار مبلغ 8 ميليون ريال  و براي مدارس واقع در مناطق غير برخوردار 12 ميليون ريال اعتبار براي تامين نيازهاي ضروري فضاهاي آموزشي اختصاص داده است.

احمدي نژاد همچنين از ساخت 30 هزار متر مربع سالن و نماز خانه در سطح مدارس تهران خبر داد و افزود: بر اساس توافق به عمل آمده  ميان شهرداري و آموزش و پرورش ، مدارسي را كه فاقد سالن اجتماعات و نماز خانه هستند ، با اعتبار شهرداري تا پايان سال جاري از اين امكانات برخوردار مي شوند.

شهردار تهران با تاكيد بر افزايش تقاضاي سفر در آغاز مهرماه گفت: همزمان با اول مهرماه 20 درصد به تقاضاي سفرهاي درون شهري افزوده مي شود .

احمدي نژاد افزود: با تشكيل ستاد مهر در صدد هستيم تا حد امكان از ازدحام شهروندان متقاضي سفرهاي شهري در ابتداي مهرماه بكاهيم.

 

 

 

کد خبر 107029

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha